17. Mai program for Taekwondo

Til Sogndal IL Taekwondo medlemmar og foreldre

17.mai går klubben i folketoget under SIL, og eiga fane. I toget går vi i drakt. Vi stiller opp med høgste grad fremst og nedover. Ta med ei jakke/gensar/skiftetøy. Når vi kjem opp på Fosshaugane skiftar vi eller tek på oss jakke/gensar, vi skal ikkje vise overdel og belte når toget er ferdig. Premie for beste klubb i toget.

Folketoget: 15:30 oppstilling i Parkvegen (retning Lægreid hotell)

Kl. 16:00 toget går: Allmenningen - Fosstunet - Hofslund - Gravensteinsgata - Ålkrysset - Billaget - Dalavegen - Fosshaugane

17.mai har Sogndal IL Taekwondo ansvaret for leikane på Fosshaugane. Dei som er sett opp på ein leikestasjon, møter der når toget er oppe på bana. Leikane skal starte etter Nasjonalsongen.

Jobben vert slik: - organisere aktiviteten på leikestasjonen

- passe på køkulturen, slik at alle får det kjekt

- dele ut snop til premie, papir skal i bossbøttene

Dugnadsliste: - Limbo: Guri Nordheim