Sogndal turn

VIKTIG INFO OM PÅMELDING OG VENTELISTE

EKSISTERENDE MEDLEMMER:

Påmelding for eksisterende medlemmer åpner i år 3. juni og er åpen til 16.juni. Mer info kommer i spond. (Troppsturnere blir automatisk overført til troppsturn 24-25 og trenger ikke melde seg på på nytt.)

Dersom du får plass, får du en bekreftelsesmail og da vil du få du få opp gruppen din i Spond. Sjekk så om medlemmet er registrert I SIL turn i MinIDrett.

NYE MEDLEMMER:

Påmelding for nye medlemmer åpner 10. aug kl 10.00. Påmeldingslink blir lagt ut på facebook og hjemmeside.

Når du har meldt deg på vil du først motta en bekreftelsesmail på at du har sendt inn påmelding. Dersom du eller barnet får plass, vil du få ein ny e-post med bekreftelse og invitasjon til Spond-gruppa. (Dette kan rundt en ukes tid) Når du har fått denne bekreftelsen, må den som har fått plass meldes inn i SIL turn via MinIdrett.

STOD DU/BARNET DITT PÅ VENTELISTE I 2023?

Alle som stod på venteliste pr 31. desember 2023 må melde seg på på nytt mellom 10. august – 15. august for å bekrefte at de fremdeles ønsker plass på turn høsten 2024. De som stod på venteliste har da prioritet, men for å beholde prioriteten, må det ny påmelding til mellom 10. og 15. august! (OBS: De som har sendt inn påmelding etter 1. jan 2024 står IKKE på venteliste.)

For spørsmål, kontakt turn.sogndal@gmail.com

Sogndal turn er en breddeklubb. Fokuset vårt er trivsel, mestring og samhold på trening. Vi jobber for å gi et godt tilbud til dem som ønsker å turne for treningen sin skyld, og for dem som ønsker å konkurrere og satse på idretten.

Vi har også startet opp med troppsturn, hvor vi har utviklet gode lag som tar medaljer i konkurranser.

Målet vårt er å skape treningsmiljø der vi heier på hverandre, støtter hverandre i mot og medgang og bidrar til utvikling.  Vi ønsker å beholde utøverne våre lengst mulig og ha et bredt aktivitetstilbud.

Forventninger til utøverne

Møter motivert i riktig treningstøy, uten smykker eller piercinger, med håret samlet og uten tyggis. Dette er for trenerne og utøverne sin sikkerhet.

Følg oss på Instagram! Og Tiktok: @sogndal_turn!