Sogndal Handball

En liten stund siden siste nyhetsartikkel, så her kommer en liten oppsummering.

Siden sist vi skrev en sak har alle lagene våre serieåpnet, utenom G12 som det har vært mye fram og tilbake med.

J10 startet med to kamper hjemme i Sogndal idrettshall mot Bjørn, hvor begge endte i en 8 - 3 seier.
Vi stiller i å rmed 2 lag i gutter 11,, hvor Sogndal startet med to seire og to tap borte mot Bjørn. Gutter 11 består av gutter 10 og 11.
Jenter 12 åpnet borte mot Vik, som ender i 4 - 6 tap for Sogndalsjentene.
Jenter 14 serieåpnet med interkamp, som endte med 12 - 9 seier til Sogndal 1, Sogndal 2 taper mot Dale mens Sogndal 1 vinner. Sogndal 2 har også spilt mot Syril som desverre ender med tap.
Gutter 14 har vunnet begge sine kamper, mot Askvoll/Holmedal og Stryn.
Jenter 16 spilte mot Nore Neset hjemme i Sogndal, som ender med 15 - 20 tap, J16-2 serieåpnet hjemme mot Høyang som ender 13 - 17 i favør Høyang.

Herrelaget har siden sist møtt Kleppestø, Gneist 2 og Bergen Vest 2, som alle har endt med 2 poeng til Sogndal på veien til 3.divisjon.

Damelaget har spilt mot Syril, Aurland og Florø 2 siden sist, som alle har endt i store seire til Sogndal, og 6 poeng i veien mot opprykk.

Lørdag 24.10 arrangerte Sogndal handball rosa arrangement i hallen. Her spilte begge seniorlagene i rosa drakter, og vi ønsket å sette fokus mot brystkreftaksjonen som foregår hvert år i oktober. Her hadde vi salg av RosaSløyfe-effekter og samtidig som vi donerte bort overskuddet i kiosken til samme aksjon.
Dette resulterte i et bidrag fra Sogndal Handball på 4875,-
Vi gleder oss allerede til å gjenskape suksessen i 2016.

Les i SognAvis om saken:
Sogndal Handball i Sogn Avis

Les mer i papirutgave mandag og tirsdag